AKTUALIZOVÁNO
31. července odpoledne cca mezi 15:30 a 16:00 zasáhla centrum Zlína silná bouřka, jejímž okamžitým následkem bylo nejen obvyklé zaplavení podjezdu na Dlouhé, ale také nečekané zaplavení třídy Tomáše Bati v sadu Komenského (údajně způsobené mulčovací kůrou ze sadu Komenského, která ucpala kanalizaci), což vedlo k totálnímu kolapsu dopravy v centru Zlína. Krátce byla zaplavena taky Gahurova ulice v prostoru zastávky U Zámku. Jediný relativně dobře průjezdný byl teoreticky směr Otrokovice -> Vizovice, který byl ovšem z počátku také zablokován těmi auty, které jely jinam.
Provoz v podjezdu byl přerušen někdy okolo 15:35, mezi prvními zastavenými vozidly byly i 205 a 215

Autobusy na linkách 33 a 34-36 objížděly podjezd po Benešově nábřeží a přes čepkovský nadjezd
825

671 na Čepkově

825


Opět 671

826 na Vodní

347, 827 a 253 před podjezdem na Dlouhé ve směru z centra


Ještě jednou 205 před podjezdem

671 ještě jednou (mezi fotkou z Čepkova a touto je 16 minut - vzhledem k neschopnosti policie pouštět do prázdné křižovatky auta od Čepkova na červenou; když jsem na to upozornil před podjezdem stojícího policistu, odpověděl mi, že on má pouze odklánět dopravu ve směru od Fryštáku)

Zatopená třída Tomáše Bati

210 a další vozy v ulici Osvoboditelů

Opět 825, tentokrát v Gahurově ulici

Nevšiml jsem si, že by trolejbusy s dieselagregátem nějak objížděly zaplavená místa jako minule. Pouze 218ku na lince 13 jsem zachytil U Zámku. Pravdou je, že vzhledem k ucpaným silnicím by většinou objíždění nemělo moc smysl.

Krátce před 17. hodinou byl provoz v podjezdu obnoven a trolejbusy zablokované v Sokolské ulici a na třídě 2. května se pomalu rozjely
363

346

Zhruba ve stejnou dobu byl obnoven provoz také na třídě Tomáše Bati.
K záplavám už byla taky vydána tisková zpráva přímo od DSZO.